23.2.11

TUTORIAL : KEMASKINI FOLLOWER


Sekarang mirul nak ajak korang semua kemaskini follower korang...jangan sekadar click button follow je..tapi x follow betul pon...ok kepade yang tak tahu macam mana nk kemaskini....tengok bawah meja...yang dh tahu dok diam2...kalau bising kene jual...hahaha...

Add gadjet > bloglist


Add to list

Select all > add > save
siap....senagkan...jadi hargailah follower dengan membaca karya dieorang.:)

p/s : lagi elok kalau korang buat benda nie seminggu sekali :)

9 comments:

Faiz Zaini said...

hehe.. bloglist.. hurm.. aku kalau xde bloglist pun, aku slalu masuk je blog yang aku follow.. daily plak tu.. kalau tak komen.. aku jadi silent reader ;)

Unknown said...

ada nama saya kt blog list yg atas tuu!

MIRUL said...

kalau ade blog list nie kan...senag sikit nk tgk upadte yang baru... :)

Anonymous said...

bloglist yg kita follow tu, tak update auto ke?

MIRUL said...

@muhsin aminudin x...

Opah Vogue said...

pnah ltak.
tp once, malware detected.
so kne remove.
cm ne nk settlekn prob 2?
ade solution?

^_____^

MIRUL said...

x thu lg la...kne study dlu neh..huhu

zarul farhana said...

nie unyuk apa ya...law nk kmaskini tiap2 mgu cara dia sma gak ka cm nie..

MIRUL said...

@zarulfarhana untuk thu setiap update dri blog yg kte follow...kte fllow sbb kte suka cra bce kn... :)...same je cre die :)

 
Design by AH|SW |Empayar Bintang Tiga 2013